مرکز زیبایی بلومون

جزئیات مقاله

لاغری و تناسب اندام

لاغری و تناسب اندام

 
 
معرفی دستگاه لاغری

دستگاه کویتیشن، دستگاهی است که با روش کویتیشن باعث تخریب چربی های زائد می شود و همچنین، قدرت کششی پوست را بالا می برد. دستگاه کویتیشن، با امواج فراصوت و امواج رادیویی کار می کند که امواجی بسیار قدرتمند هستند. دستگاه cavitation هم به کاهش چربی بدن شما کمک می کند و هم پوست شما را لیفت خواهد کرد و به همین دلیل است که برای زیبایی پوست و لاغری موضعی کاربرد دارد.

عملکرد دستگاه لاغری کویتیشن

وقتی دستگاه کویتیشن را روشن می کنید، امواج فراصوت با شدت بالا و فرکانس پایین به بدن تابیده می شود. این امواج پرقدرت به قدری انرژی بالایی دارند که سلولهای چربی را با قدرت بالا می لرزانند و آنها را گرم می کنند. همین موضوع باعث پاره شدن غشای سلولهای چربی و آزاد شدن آنها می شود. چربی های خرد شده و ریز، وارد سیستم گردش خون شده و در نهایت از بدن دفع خواهند شد. یکی از مزایای دستگاه لاغری کویتیشن این است که با کمترین میزان آسیب به سیستم عصبی، ماهیچه ها و بافت رگها باعث از بین رفتن چربی های بدن و لاغری موضعی می شود.

با دستگاه کویتیشن چه کارهایی را می توان انجام داد؟

اگر به دنبال داشتن اندامی زیبا و جذاب هستید، انجام دادن روش کویتیشن باعث آب شدن چربی های موضعی در قسمتهایی از بدن شما می شود که معمولا در برابر ورزش و رژیم غذایی مقاوم هستند. مثلا چربی های ران، شکم و بازوها را می توان با دستگاه کویتیشن از بین برد. لیفت صورت، لیفت سینه و لیفت باسن از جمله پرتقاضاترین کاربردهای دستگاه cavitation است. علاوه بر اینها، از دستگاه کویتیشن می توان برای لیفت غبغب، از بین بردن چربی در قسمت پهلوها، زیبایی ران ها، کاهش چربی های شکم، لیفت صورت و… نیز استفاده کرد و بدنی زیباتر و جوان تر داشت.

دو حالت مهم دستگاه کویتیشن

دستگاه کویتیشن، با دو سری امواج رادیویی (RF) و امواج فراصوت یا اولتراسوند کار می کند. با قرار گرفتن دستگاه cavitation روی حالت اولتراسوند، سلولهای چربی زیر پوست شما هنگام برخورد امواج قدرتمند اولتراسوند، بسیار گرم شده و از هم تجزیه می شوند. در نتیجه چربی ها شکسته شده و آب می شوند. پس برای کاهش بافتهای چربی از گزینه اولتراسوند در این دستگاه استفاده می شود. قرار گرفتن دستگاه cavitation را روی حالت امواج رادیویی، باعث افزایش گردش خون زیر پوست می شود و باعث لیفت پوست و جوانسازی آن خواهد شد. البته امواج رادیویی برای فرم دهی و لاغری هم کاربرد دارد.

مزایای روش cavitation چیست؟
کویتیشن یکی از جدیدترین روشها برای فرم دهی به بدن شما و کاهش چربی های انباشته در بدنتان است.
انجام دادن کویتیشن باعث کاهش چین و چروک پوست شما خواهد شد.
اگر قسمتی از بدن شما دچار افتادگی و پیری پوست شده است، با انجام روش کویتیشن می توانید افتادگی را از بین ببرید و پوست خود را بالا بکشید.
اگر از جمله افرادی هستید که هیچ علاقه ای به سلولیت ندارید، با استفاده از دستگاه cavitation می توانید سلولیتها و چربی های موضعی را از بین ببرید.
کویتیشن، یک روش غیرتهاجمی است که بدون عمل جراحی، چربی های زائد را از بین می برد و به همین دلیل جزو کم خطرترین روشهای رسیدن به تناسب اندام و لاغری است.
استفاده از دستگاه کویتیشن، هیچ دردی ندارد و خیلی سریع باعث کاهش چربی های زائد بدن شما می شود.
انجام کویتیشن باعث نمی شود که در دوران نقاهت قرار بگیرید و خیلی سریع می توانید به کار و زندگی خود برگردید.
کویتیشن هم برای خانمها و هم برای آقایان قابل استفاده است و از این نظر هیچ محدودیتی ندارد.
یکی از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه کویتیشن این است که باعث بهبود گردش خون در بدن شما می شود و افزایش گردش خون، باعث زیبا و جوان ماندن پوست شما خواهد شد.
اگر از جمله افرادی هستید که شاهد انباشته شدن چربی در بعضی قسمتهای بدن مثل شکم، بازوها، ران، ساق پا و پهلوها هستید، با دستگاه cavitation می توانید برای رفع سلولیت و لاغری موضعی این قسمتها اقدام کنید.
برای انجام روش کویتیشن، هیچ نیازی به بیهوشی نیست و این روش در هوشیاری کامل قابل انجام است.
دستگاه کویتیشن، یک جایگزین خوب برای روشهای تهاجمی مثل جراحی لیپو است که هیچ درد و خونریزی به همراه ندارد.
استفاده از دستگاه cavitation هیچ جای زخم و اسکاری روی بدن و صورت شما باقی نمی گذارد و از این نظر فوق العاده است.
به دلیل وجود این مزایا است که دستگاه cavitation از بهترین روشها هم برای لاغری و تناسب اندام و هم برای لیفتینگ پوست و زیباسازی صورت است.

 

Cavitation is used for body shaping, to reduce those stubborn fatty areas that don't seem to budge regardless of diet or exercise. It is also used for wrinkle reduction and skin tightening.

How often can Cavitation be done? At least 3 days must pass between each session for the first 3 sessions, then once a week. For most clients, we recommend a minimum of between 10 and 12 cavitation treatments for best results. It is important to typically stimulate the treatment area following the session.

Lipo cavitation is highly effective in removing unwanted fat, reducing cellulite, and stimulating circulation and collagen production. The procedure targets fat cells in the underlying skin layers using low-frequency ultrasound waves to break down fat.

Ultrasonic Cavitation is an excellent choice with NO harmful risks. It's a non-surgical, fat targeting procedure. No incision, no anesthesia, no scar, pain free method of reducing cellulite and localized fat.

The procedure is not recommended for individuals below the age of 18 years. Pregnant women, as well as epileptic individuals, should refrain from undertaking this procedure. Individuals with conditions such as blood pressure, diabetes and cancer should not use Ultra cavitation treatment.

Maintaining a low calorie, low carbohydrate, low fat, and low sugar diet for 24 hours pre-treatment and three days post-treatment will help achieve the best results. This is to ensure your body utilizes the triglycerides (a type of body fat) released by the fat cavitation process.